fredag, augusti 01, 2008

Nära nu nära nu

Det är nära nu. OS. Måndag. Då åker jag. Först tåg, sen lite bil, sen lite taxi och sen massa flyg.

Vi är tre i teamet. Aliasen för de två andra är inte klar ännu. Får nöja mig med att länka till deras bloggar så länge. Här och här finner ni dom. Bådas bloggar går lite i det seriösa tecknet. Riktiga bilder, resturangtips och sevärdheter.w Av könsord, svordomar och annan politiskinkorrekthet finnes intet.

Det har strulat en del. Nån har slängt träskor i maskinen så att säga. Kan helt krasst konstatera at bostadsmarknaden i Göteborg i onsdags tröck (norrländska för tryckte) in sin fjärde knoge där solen inte skiner. Så känns det i alla fall. Nu sitter jag här utan bostad men med lätt ångest och en flaska rosé. Alltid något. Förutom det så har nån kleptoman snott mina paket. Så nu sitter han/hon där hemma och tycker att min privata bildbackup är finne fan att dra i skinnet till.

Ja ja. Nu tas bilen strax i besittning av mig, Hinken och Wikkewiklund. Vi ska upp till en ö där Slemmet äger ett hus. Ska andas lite smogfri luft två dar. Liksom för att få kontraster.
Har lovat lite hit och dit att skriva lite under OS. Ska försöka med de. Vill ni ha seriös rapportering så kan ni ju kika på länkarna ovan. Önskas annan typ av betraktelser så får ni hålla koll.
Jag tror att näsan blir pikig inom snar framtid.


Varför sära på jobb och boende?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag säger Lycka till! Ha det så himla himla kul därborta.